Sağlık Bakanlığı Sağlık Hizmetleri ve Yardımcı Sağlık Hizmetleri Sınıfı Harici Personelin Atama ve Yer Değiştirme Usul ve Esaslarına İlişkin Yönergenin Kurum İçi Yer Değişikliğini düzenleyen 7.maddesi gereğince; Bakanlığımız taşra teşkilatında görev yapan avukatlık hizmetleri, genel idare hizmetleri, teknik hizmetler, din hizmetleri ve yardımcı hizmetler sınıfında 657 Sayılı Devlet Memurları Kanununun 4.Maddesinin (A) bendine göre istihdam edilen personelin Müdürlüğümüz ve bağlı Sağlık Tesislerinde boş olan ve doldurulmasına ihtiyaç duyulan kadrolara atanma talebinde bulunmaları halinde, aşağıda belirtilen açıklamalar çerçevesinde müracaatları kabul edilecektir:
- 1-Haziran-Temmuz Dönemi İller Arası Atama ve Yer Değişikliği tayin başvuruları 23/06/2020 tarihinde başlayacak olup, 10/07/2020 tarihinde mesai bitiminde sona erecektir.
- 2-Standart kadro durumuna göre İlimizde boş olan ve doldurulmasına ihtiyaç duyulan Kadrolar “Sağlık Hizmetleri ve Yardımcı Sağlık Hizmetleri Sınıfı Dışı Personelin” İller Arası 2020 yılı Haziran-Temmuz dönemi atama müracaatlarına esas olmak üzere Müdürlüğümüz internet sitesinde (http://usakism.saglik.gov.tr) ve yazımız ekindeki listede ilan edilmiştir.
- 3-Personelin İller arası yer değiştirme talebinde bulunabilmesi için görev yaptığı ilde, fiilen en az 1 (bir) yıl çalışmış olması ve asaletinin tasdik edilmiş olması şartı ile hakkında adli soruşturma olmaması durumunda başvurusu kabul edilecektir.
- 4-Son başvuru tarihi itibariyle herhangi bir statüde sözleşmeli olarak çalışan veya herhangi bir nedenle (askerlik, doğum vb.) ücretsiz izinde olan personelin başvurusu kabul edilmeyecektir. Ancak Sağlık Hizmetleri ve Yardımcı Sağlık Hizmetleri Dışı personeli iken 663 sayılı KHK’nın 42. maddesi kapsamında sözleşme yapan personel müracaat edebilecek olup, personelin başvuru tarihinden itibaren en geç 30/07/2020 tarihine kadar sözleşmelerinin feshetmeleri gerekmektedir. Aksi taktirde atamaları yapılmayacaktır.
- 5-Müracaatlar 23/06/2020 tarihinde başlayacak 10/07/2020 tarihi mesai bitiminde sona erecek olup, 13/07/2020 tarihinde Müdürlüğümüz kayıtlarına girmeyen başvurular dikkate alınmayacaktır. İnceleme ve değerlendirme sonucu ataması yapılan personelin atama kararları Çekirdek Kaynak Yönetim Sistemine yansıtılacaktır. Ataması uygun görülmeyen personel başvurularına cevap verilmeyecektir.
- 6-İlan edilen yerler dışında tercihte bulunan personelin talebi dikkate alınmayacaktır.
- 7-Başvuru belgeleri eksik olanların veya müracaat şartlarını taşımadığı halde müracaat edenlerin başvuruları değerlendirmeye alınmayacak, sehven değerlendirmeye alınmış ve nakli uygun görülenlerin tespit edilmesi durumunda, yapılmış olan atamaları iptal edilecektir.
- 8- Başvuruları kabul edilen personelin yerleştirme işlemleri hizmet süresine göre en fazla olandan başlayarak, hizmet süresinde eşitlik olması durumunda tercih sıralamasına göre, tercih sıralamasının aynı olması durumunda ise kurum kayıtlarına giriş önceliğine bakılarak yapılacaktır.
- 9- Aynı branşta tekniker ve teknisyen olarak ilan edilen kadrolardan yalnızca birisi değerlendirilecektir.
- 10- İlimiz emrine atanma talebinde bulunan personelin, tercih ettiği birimin doluluk oranında değişiklik oluşması sonucu iller arası atama ve yer değişikliği işleminin yapılamaması durumunda bir sonraki tercihi değerlendirmeye alınacaktır. (Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan atamalar veya il dışından mevzuat gereği eş durumu, sağlık durumu, vb. nedenlerle ilan edilen kadrolara personel atanması halinde ya da ilan edilen kadroda hizmete ihtiyaç kalmaması durumunda ilan edilen kadro iptal edilebilir.)
- 11-Başvurusu uygun görülen personelin ataması yapılması halinde ÇKYS/İKYS Sistemine yansıtılacak olup, Müdürlüğümüz web sayfasında (http://usakism.saglik.gov.tr) yayınlanacaktır.
- 12-Ataması yapılan personelin ayrılış işlemlerini, Bakanlığımız ÇKYS’ye girilen atama tarihinden itibaren 1 (bir) ay içerisinde yapmaları gerekmektedir.
- 13- Mazeretleri nedeniyle (rapor vb.) ayrılışını ileriki bir tarihte gerçekleştirecek olan personelin mazeret durumunu dilekçe ve belgeleri ile birlikte Müdürlüğümüze bildirmesi gerekmektedir. Aksi takdirde yasal süre içerisinde ayrılışlarını yapmayan personelin ataması iptal edilecektir.
MÜRACAAT İÇİN GEREKLİ BELGELER
- 1- Dilekçe
- 2- Atama ve Nakil Talep Formu (Yetkili makam imzalı, mühürlü) (Ek.2)
- 3- Hizmet Belgesi (Yetkili makamdan alınan imzalı, mühürlü)
- 4- Kadrosunun bulunduğu kurumdan adli ve idari soruşturmasının bulunup, bulunmadığını bildirir yazı
- 5- Muvafakat vermeye yetkili amir imzalı muvafakat yazısı.
- 6- Şoför ünvanında müracaat edecekler için “aslı gibidir” onaylı sürücü belgesi fotokopisi.
Bütün belgelerin asılları olacak, faks ya da fotokopiler kabul edilmeyecektir. Yukarıdaki ilan edilen belgelerin ıslak imzalı asılları belirtilen takvim çerçevesinde Uşak İl Sağlık Müdürlüğü Destek Hizmetleri Başkanlığı Atama Birimi (Cumhuriyet Mahallesi Bahçeli Sokak No: 12 UŞAK) adresinde olacak şekilde kargo şirketi veya APS ile gönderecekler ya da elden teslim edeceklerdir. Posta vb. nedenlerden dolayı yaşanabilecek gecikmelerden başvuru sahibi sorumlu olacaktır. İlgililere ilanen duyurulur.
- Atama ve Nakil Talep Formu için TIKLAYINIZ.
- İlan Metni İçin TIKLAYINIZ.